fbpx

הצללה לאירועים מחירים

בשנים האחרונות מתקיימים אירועים רבים בשטחים פתוחים, בגנים הלאומיים, בפארקים, בחוף הים ובמקומות נוספים. אין כמו האווירה הנעימה והמהנה של האירועים בחיק הטבע, בין אם מדובר באירועים משפחתיים כמו חתונות וימי הולדת ובין אם אלו אירועים של חברות כמו ימי כיף לעובדים, אירועי השקת מוצרים ועוד מגוון אירועים אחרים כמו פסטיבלים וירידים. כיוון שאנו חיים במדינה חמה ורוב ימות השנה השמש קופחת בה יש לספק למשתתפים באירועים הגנה מפני קרני השמש ומזג האוויר. חברת אדמה מספקת פתרונות מתקדמים וייחודיים להצללת כל סוגי האירועים במחירים משתלמים ואטרקטיביים.

מורכבות ההקמה ותנאי השטח

קשה לקבוע מראש מחיר הצללה לאירועים כי כל התקנה שונה מקודמתה. את המחיר של הקמת ההצללה לאירוע יש לקבוע לפי פרמטרים כמו תנאי השטח, סוג ההצללה ומורכבות ההקמה. הקמת פתרונות קירוי והצללה על גבי שטח ישר קלה יותר בהשוואה להקמת הצללה בשטח מדורג. גם הקמת הצללה על אספלט שונה מהקמת הצללה על אדמה ואילו הקמת ההצללה בים דורשת התקנה מורכבת יותר בגלל הרוחות המנשבות במקום. כדאי לדעת כי חברת אדמה מכינה הצעת מחיר להקמת הצללה לאירועים לפי מ"ר, כלומר המחיר נקבע לפי שטח ההצללה בחישוב של מטרים מרובעים, אך המחיר משתנה ונקבע גם לפי תנאי השטח ומורכבות ההתקנה.

כך לדוגמה נהוג לחשב הקמת הצללה לשטח של 3X3 מ' לפי 9 מ"ר, וכאמור המחיר ישתנה אם יש להקים את ההצללה בים, בחצר הבית, בפארק מטופח הקרוב לבית או במדרון בחיק הטבע. עם זאת, יש לציין כי המחיר שנקבע לפי מ"ר כולל את עלות ההקמה ואת עלות הפירוק בסיום האירוע.

התאמה לצרכי הלקוח

חברת אדמה מספקת פתרונות מתקדמים של הצללה לכל סוגי האירועים, ויש לה ידע רב וניסיון עשיר שנצבר בעקבות הקמת אלפי הצללות בכל רחבי הארץ, בצפון, במרכז ובדרום. צוות החברה כולל מתקינים מיומנים ומנוסים שמסוגלים להתמודד על כל תנאי השטח ולהקים פתרונות קירוי והצללה גם במקומות המורכבים והמסובכים ביותר. כל התקנה שונה ויש להתאימה לצרכי הלקוח ודרישותיו הספציפיות.

לכן, כדי לקבל הצעת מחיר מדויקת לאירוע שלכם חשוב לספק לחברת אדמה פרטים כמו גודל האירוע ומספר המשתתפים, רמת ההצללה הנדרשת, סוג האירוע (חתונה, פסטיבל, יום הולדת, יום כיף, מתחם יצירה או פעילות אחרת וכו') ופרטים נוספים. כאמור, המחיר של ההצללה לאירוע יחושב לפי מ"ר וככל שיש לכסות שטח גדול יותר כך המחיר עולה יותר. יש לציין כי הצללת שטח גדול מורכבת יותר מפתרון הצללה של שטח קטן אך לא רק הגודל קובע אלא גם מורכבות ההקמה ותנאי השטח במקום. לכן לדוגמה, המחיר של הקמת הצללה בים בגודל 16 מ"ר גבוה יותר מהקמת הצללה בגודל זהה בחצר הבית או בפארק עם עצים ואדמה ישרה.


בגודל זהה בחצר הבית או בפארק עם עצים ואדמה ישרה.

Call Now Button