fbpx

הצללות לאירועים במרכז

אירועים רבים מתקיימים לאורך כל השנה באזור המרכז, ביניהם אירועים משפחתיים כמו חתונות ומסיבות בר/בת מצווה, אירועים עסקיים של חברות המשיקות מוצרים חדשים ולחברות המקיימות ימי כיף וגיבוש לעובדים, אירועים לכל המשפחה, אירועים לחיילים ועוד. כדי להפוך את האירוע למוצלח יש לספק פתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים תוך מתן דגש רב על נושא הבטיחות. לכן, מומלץ לפנות לחברה אדמה המתמחה בהקמת הצללות לאירועים במרכז ובכל הארץ. לחברה ציוד מקצועי ואיכותי הנדרש להקמת כל סוגי פתרונות הקירוי וההצלה כמו רשתות צל במגוון גדלים וצבעים ואוהלי לייקרה יפהפיים. לחברה אדמה סניף במרכז הארץ ממנו נשלחים צוותי התקנה מיומנים להקמת הצללות לכל סוגי האירועים, בכל גודל נדרש ובכל מיקום- בפארקים, בטבע, בים, בגנים הלאומיים וכיוצא בזה.

התקנה מקצועית בהתאם לתנאי השטח

חברת אדמה נחשבת למובילה בתחומה ומציעה מענה מקצועי מקיף לכל פתרונות ההצללה הנדרשים לאירועים הרבים שמתקיימים באזור המרכז. החברה מציעה פתרונות הצללה ייחודיים כמו רשתות צל במגוון צבעים ובכל גודל נדרש על מנת ליצור מרחב מוצל ונעים עם עיצוב מרהיב וייחודי שתורם להצלחת האירוע. רשת צל מייצרת בין 60% ל- 80% צל, וזאת בהתאם לצבע הרשת (כחול, שחור, ירוק, לבן וכו'). כדי להקים רשתות צל יש להכין קונסטרוקציה ממוטות במבוק טבעיים או מעמודי מתכת מגולוונת. את הקונסטרוקציה ניתן להקים בכל שטח- אספלט, דשא, אדמה, חול, בטון וכו'. כדי לעגן לאדמה את הקונסטרוקציה ולהבטיח את יציבות ההצללה נהוג לחזק את הקונסטרוקציה באמצעות יתדות ברזל, במקרים מסוימים ניתן להסתפק בעיגוני משקולת, ובמקרים אחרים ניתן לתלות את רשת הצל באמצעות כבלי פלדה.

עיצוב מרשים

פתרונות הצללה לאירועים תורמים רבות גם לעיצוב המקום וליצירת אווירה נעימה וייחודית בהתאם לסוג האירוע. חברה אדמה אשר מתמחה בהקמת הצללות לאירועים במרכז מציעה פתרונות קירוי והצללה מבד לייקרה לבן ויפהפה ומרשתות צל בשלל צבעים. מבד הלייקרה הגמיש ניתן ליצור מתחמים מרהיבים ביופיים לאירוע שמספקים הגנה מלאה בפני מזג האוויר. כך, ניתן להתאים את ההצללה לסוג האירוע ולהעניק לו עיצוב מרשים ובלתי נשכח והמשתתפים באירוע זוכים לאווירה נעימה, לצל המגן עליהם מפני השמש הקופחת ולפתרון אסתטי מרשים ומיוחד במינו.

הקמת הצללות בכל הארץ

כאמור, חברת אדמה מקימה הצללות לכל סוגי האירועים במרכז, ומהסניף הממוקם במרכז הארץ יוצאים צוותים להקמת הצללות במרכז ובכל שאר אזורי הארץ. החברה מקימה הצללות בכל גודל אפשרי, בהתאם לסוג האירוע, מיקומו וכמות המשתתפים. לחברה יש את כל הניסיון והציוד הנדרשים להקמת הצללות לאירועים והחברה מתחייבת למחירים משתלמים ולפתרונות הצללה בטיחותיים ואסתטיים. לכן, כדי להפוך את האירוע שלכם לחוויה נעימה ומוצלחת וכדי לספק צל והגנה בפני מזג האוויר יש לפנות לחברה אדמה שמייעצת ומתאימה את הפתרון המושלם לכל לקוח ולכל אירוע במרכז ובשאר חלקי הארץ.  

המושלם לכל לקוח ולכל אירוע
במרכז ובשאר חלקי הארץ.

Call Now Button