fbpx

הצללות לאירועים בצפון

אירועים רבים מתקיימים כל השנה באזור הצפון ובהם אירועים רבים תחת כיפת השמיים. האקלים הישראלי החם והשמש הקופחת מעל, דורשים היערכות מוקדמת להכנת האירוע ויש לתכנן פתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים על מנת ליצור את התנאים האופטימליים עבור האורחים והמשתתפים באירוע. פתרונות הצללה נועדו לשמור על המשתתפים מפני קרני השמש בהתאם לאחוזי הצל הנדרשים, והאורחים זוכים לאווירה נעימה ורגועה במהלך האירוע. כדאי לדעת כי חברת אדמה מתמחה בפתרונות הצללה לאירועים בצפון. לחברה סניף בעין כרמל שבחוף הכרמל, וצוותים מקצועיים ומיומנים המגיעים לכל הצפון על מנת להקים הצללות לכל סוגי האירועים, בחצר הבית, בחוף הים, בגנים הלאומיים, בחיק הטבע ובכל מקום אחר.

אירועים תחת כיפת השמיים

במשך שנים שלטו ללא עוררין אולמות האירועים שהציעו אולם מעוצב וממוזג. עם השנים החליפו אותם גני האירועים המציעים אווירה טבעית יותר ואפשרות לראות את השמיים. הטרנד החם בענף הם האירועים תחת כיפת השמיים ובחיק הטבע, בין אם האירוע מיועד להתקיים מול השקיעה המרהיבה בחוף הים ובין אם מתכננים את האירוע בחיק הטבע והנופים היפהפיים שארצנו התברכה בהם. כדי להיערך נכון לאירוע תחת כיפת השמיים ובחיק הטבע מומלץ לפנות לחברה מנוסה ומקצועית שמציעה פתרונות הצללה מתקדמים ואיכותיים.

חברת אדמה הינה החברה המובילה בתחום וברשותה כל הציוד הנדרש להקמת רשתות צל במבחר צבעים וגדלים עם אחוזי הצללה שונים. החברה מציעה ניסיון רב וצוותים מיומנים שבונים קונסטרוקציות עמידות בהתאמה לתנאי השטח בו עומדים לקיים את האירוע.

שירות בפריסה רחבה לכל אזור הצפון

לחברת אדמה סניף במושב הבונים ממנו יוצאים צוותים מקצועיים להתקנת פתרונות ההצללה בכל אזור הצפון. לחברה ציוד מקצועי רב הכולל רשתות צל בגדלים שונים, אוהלי לייקרה בגוון לבן שמוסיפים אווירה מיוחדת ומרהיבה לכל אירוע ועוד מגוון פתרונות הצללה נוספים. לכן, לאחר שהחלטתם על תאריך לאירוע מומלץ לפנות לצוות המקצועי של חברה אדמה ולקבל ייעוץ לגבי פתרונות הצללה אפשריים. לחברת אדמה ניסיון רב של אלפי הקמות והתקנות. היא סיפקה פתרונות הצללה שונים לכל סוגי האירועים ובכל הארץ – החל מאזור הצפון, לרבות חופי הים המקסימים כמו נווה ים, בצת ואכזיב, הקמות באזור הכנרת והירדן, ועד אספקת פתרונות הצללה בגליל העליון והתחתון, לרבות בשמורות הטבע והגנים הלאומיים. כמו כן, החברה סיפקה פתרונות הצללה באזורים פתוחים בהם לא חגגו מעולם אירוע, והתקנת הצללות לאירועים בכל האזורים של רמת הגולן.

בטיחות גבוהה ואסתטיקה מרהיבה

הקמת הצללות לאירועים בצפון יש להפקיד רק בידיה של חברת אדמה שמציעה ניסיון וידע רב ומתחייבת לפתרונות בטיחותיים בלבד. התקנת פתרונות קירוי והצללה לאירועים אינה משימה של מה בכך ואין להקל בכך ראש. יש לזכור כי חייבים לשמור על בטיחות האורחים לכן נדרשת התקנה מקצועית ובטוחה של רשתות צל ו/או אוהלים מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן והתקנת כלונסאות מחומרים חזקים. את פתרונות ההצללה מחזקים באמצעות יתדות וחבלים כך שההצללה תחזיק מעמד בכל תנאי השטח וגם ברוחות חזקות. אם אתם מחפשים חברה מקצועית המתמחה בהקמת הצללות לאירועים בצפון חברת אדמה היא הכתובת הנכונה עבורכם.

Call Now Button