fbpx

כל מה שכדאי לכם לדעת על אוהלים לאירועים

אם אתם מתכננים להפיק את האירוע שלכם תחת כיפת השמיים, מן הסתם אתם מודעים לכך שמזג האוויר יכול להוות אתגר לא פשוט עבורכם. בחורף העניינים עלולים להיות רטובים וסוערים, בקיץ השמש יכולה להכות בעוצמה ובעונות המעבר פחות או יותר הכל יכול לקרות. אי לכך, הטרנד החדש בתחום הפקות האירועים הוא אוהלים ניידים שניתן להקים ולפרק תוך שעות ספורות. בניגוד לרשתות הצל ופתרונות ההצללה הדומים, אוהלים לאירועים מספקים הגנה מקסימאלית בפני נזקי מזג אוויר. בצורה זו ניתן למשל לערוך כנס מחזור בחיק הטבע גם באמצע החורף או חתונה מפוארת באמצע שום מקום ולא לחשוש מכך שזווית קרני השמש תשתנה והחום ימיס את השמחה.

היתרונות של אוהלים לאירועים

היתרונות של אוהלים לאירועים הוא בכך שהם משחררים אתכם מכבלי אולמות או גני האירועים השונים. בעזרת אוהל איכותי אתם יכולים לערוך את הכנס או לחגוג את האירוע המשמח שלכם פחות או יותר בכל מקום בארץ ללא חשש. האוהלים המודרניים מיוצרים מחומרים שהם בעת ובעונה אחת חזקים, עמידים ויציבים אך גם אסתטיים ושובי עין. כיום ניתן להקים אוהלים בזמן קצר מאוד יחסית ובעלות נמוכה במחירים שווים לכל נפש. בצורה כזו ניתן מצד אחד לתחום את האירוע אך גם לשמור על תחושת המרחב בצורה אופטימאלית. מדובר על הפתרון המושלם עבור כל מי שמעוניין להפיק אירוע ולהיות בטוח שהאורחים שלו ירגישו נעים במהלכו.

התקנה מקצועית בלבד

המשפט הידוע "חופשי זה לגמרי לבד", משירה של להקת בנזין, לא באמת תופס בכל הנוגע להקמת אוהלים בשטח. ישנם מקרים בהם מפיקי אירועים מאמינים כי יוכלו לחסוך כסף לו יקימו אוהל בעצמם. ברוב המוחלט של המקרים האלו מדובר על טעות. רכישה של אוהל לאירועים היא עסק יקר מאוד. גם השכרה בלבד עלולה לעלות בסופו של דבר ביוקר. על מנת להקים אוהל ראוי בצורה איכותית, כלומר באופן כזה שיבטיח את יציבות האוהל לאורך האירוע, יש לשכור אנשי צוות המיומנים בהקמה של אוהלים בשטח. הקמה לא מוצלחת עלולה להוביל לקריסת האוהל על יושביו ועיגון לא מוצלח שלו לקרקע עלול להוביל להתנתקות האוהל ולתזוזה שלו על פני האדמה. אי לכך, ההמלצה היא לאתר חברה שמספקת שירותי הצללה כוללים שתהיה אחראית הן על הלוגיסטיקה (שינוע הציוד למקום האירוע), הן על ההקמה שלו והן על הפירוק. בצורה זו תחסכו מעצמכם דאגה מיותרת וכמובן שגם לא מעט כסף וכאבי ראש.

Call Now Button