fbpx

מיגוון סוגים של הצללות לאירועים

כאשר מתכננים אירוע, אחת השאלות הראשונות שנשאלות היא "בפנים או בחוץ?". עד לפני שני עשורים השאלה הזו לא הייתה רלוונטית כיוון שאולמות האירועים שלטו בכיפה ביד רמה. עם זאת, בשלב מסוים עלה קרנם של גני האירועים והשאלה הפכה לרלוונטית יותר ויותר. בשלב מאוחר יותר, גם אולמות האירועים לא סיפקו את החוגגים הישראליים והטרנד החדש הפך להיות הפקה של אירועים תחת כיפת השמים במקומות לא שגרתיים בהם לא דרכה כף רגלו של חוגג מעולם. היתרונות של הפקת אירוע בחוף הים או בפיסת טבע פסטורלית ברורים מאליהם, אבל הלוגיסטיקה במקרים האלו הופכת למורכבת. מעבר לכך שישנו צורך בחיבור למקורות מים וחשמל ובשינוע של הציוד לאזור, במקומות לא שגרתיים תחת כיפת השמיים מתעורר הצורך להתמודד עם חברתנו הטובה שעלולה להיות גם האויבת הגדולה ביותר של כל אירוע, הלא היה השמש החמה.

קיץ בא ושוב זה חם

ההנאה הגדולה של השמש הישראלית יכולה להפוך בשעות הצהריים לסבל לא פשוט. אי לכך, המנות שיוגשו באירוע יכולות להיות נפלאות, המוזיקה משובחת והחברה מצוינת, אבל השמש הקופחת יכולה להוות מכשול רציני בדרך להכתרת האירוע כמוצלח. מסיבה זו כשמתכננים אירוע במקום לא שגרתי בו לא פועל גן אירועים מסודר, אחד האלמנטים החשובים ביותר שיש לתת עליהם את הדעת הוא ההצללה.

כיום ישנם כמה פתרונות הצללה אפשריים, החל מרשתות צל פשוטות וכלה באוהלים ובתיחום האזור בצורה הרמטית. לרוע המזל יותר מדי מפיקי אירועים מנסים לחסוך את עלות שכירת חברת הצללה מקצועית ולנסות לדאוג לנושא החשוב הזה בעצמם. בסופו של דבר אותם מפיקים מגלים כי הניסיון לחסוך עולה ביוקר. רכישה של ציוד הצללה היא לא עסק זול ולכן השכרה של הציוד יכולה לחסוך לחוגגים לא מעט כסף. בנוסף, הקמה של אוהל או אפילו רשת צל היא לא עניין של מה בכך. למעשה ישנן דרישות ברורות  מבחינת ההנדסה והקונסטרוקציה בהן פתרונות ההצללה השונים צריכים לעמוד. אז מה עושים כדי לספק לאורחים הגנה וצל איכותי ובו בזמן לחסוך בעלויות ולחגוג בראש שקט? ובכן, המשיכו לקרוא, התשובה מעבר לפסקה.

להקדים תרופה למכת השמש

במקום לשבור את הראש ולהגיע לאזור האירוע כמה שעות לפני, להתחיל להקים קונסטרוקציות הנדסיות ולהתפלל שלא יעופו ברוח או חלילה יפלו על האורחים, כל שעליכם לעשות הוא להזמין את שירותיה של חברה שמתמחה בהקמה של פתרונות הצללה לאירועים. בצורה זו של מיקור חוץ תוכלו לנקות את הראש מדאגה לצל ולהתמקד במה שחשוב באירוע, החגיגה, השמחה והאירוח.

Call Now Button