fbpx

פתרונות הצללה לאירועים – כל מה שחשוב וכדאי לדעת עליהם

אם אתם מעוניינים לערוך אירוע כמו חתונה, בר מצווה או אפילו מסיבת השקה של מוצר חדש, ודאי תרצו לערוך אותו במקום מיוחד וקצת אחר. ואם אתם בוחרים לערוך אותו על חוף הים אולי, או בחצר הפרטית שלכם, כדאי שתדאגו לפתרונות הצללה מתאימים, שיאפשרו לכם ולאורחים שלכם ליהנות מאירוע בלתי נשכח ומחוויה נפלאה. קיימים סוגים שונים של פתרונות הצללה לאירועים. אלה יכולים להיות אוהלים גדולים או יריעות, אותן ניתן למתוח מקצה לקצה. לשם מה צריך את זה וכיצד בוחרים בפתרון המתאים? על כך, לפניכם.

סוגים שונים של פתרונות הצללה לאירועים

חודשי הקיץ החמים והשמשיים מציעים קסם מיוחד במינו, אווירת קיץ וחופש, וזו בהחלט העונה "החמה"  לחגוג את האירוע שתמיד חלמתם עליו, כמו חתונה, בר או בת מצווה,  אירוע עיסקי גדול, מסיבת חוף רבת משתתפים, הפנינג בבית הספר, כנס באוויר הפתוח ועוד. יחד עם זאת, השמש החזקה עשויה לפגום במידת הנאתם של האורחים והמוזמנים. במיוחד לשם כך נועדו פתרונות ההצללה השונים:

  • הקמת הצללות לאירועים – רשתות צל הן פתרון מושלם מבחינת הפרקטיות, מהירות ההקמה והמחיר האטרקטיבי. רשתות הצל מספקות מתחם מוצל אך עם זאת פתוח מכל עבר. ההצללה אינה פוגמת בעיצוב הכללי של החלל, והיא בהחלט מתאימה לכל סגנון עיצובי קיים.

רשתות צל ניתן להזמין במגוון גדלים, בגוונים שונים (בעיקר בצבע לבן) ובאחוזי הצללה שונים.

  • אוהלים לאירועים – אוהלי זולה מרשתות צל או אוהלי לייקרה – אוהלים צבעוניים המתאימים במיוחד למתחמים שונים, ערבי הווי, מסיבות ומתחמים אינטימיים יותר. ניתן לבחור את צבע האוהל ועיצובו מבין הדגמים הקיימים. הפתרון המושלם לאווירה נעימה ולא רשמית, וכל זאת עם מראה חגיגי ויפה.
  • הצללות קבע ללקוחות פרטיים ועסקיים – ההצללות הקבועות מיועדות במיוחד למקומות ציבוריים כמו: גני ילדים, בריכות שחייה, פארקים, גני שעשועים, גני אירועים ועוד. ניתן לבחור את ההצללות ממגוון חומרים וצבעים, והן מותקנות במקצועיות, מתאימות לכל עונות השנה ועמידות לשנים רבות.

כיצד בוחרים את הפתרון המתאים

כדי ליהנות מפתרון ההצללה המתאים, כדאי להתייחס לנקודות הבאות:

  • המקום שבו יתקיים האירוע – לא כל פתרון מתאים לכל מקום. לאירוע במדבר יתאים פתרון הצללה המסוגל להתמודד עם שמש חזקה מאד, ולאירוע על חוף הים יתאים פתרון עמיד מפני רוחות וגם לחות.
  • כמה זה עולה – מגוון פתרונות ההצללה מוצעים בטווח רחב מאוד של מחירים. סקר שוק יאפשר לכם לאתר את הפתרון המתאים, במסגרת השוואת מחירים.
  • מי החברה המספקת שירותים מסוג זה – חשוב לפנות אל חברה מקצועית ובעלת ניסיון בתחום כדי ליהנות מפתרון הצללה מתאים ובעיקר גם איכותי.
Call Now Button