fbpx

הצללות לאירועים מחיר

בשנים האחרונות אנו עדים למגמה הולכת וגוברת של אירועים המתקיימים בטבע. בפארקים, בחוף הים ובמקומות נוספים תחת כיפת השמיים. בגלל האקלים החם והקיצוני בארץ יש לתכנן היטב את האירוע כדי לספק למשתתפים באירוע תנאים אופטימליים והגנה מפני קרני השמש. יש מגוון פתרונות קירוי והצללה לאירועים אך חשוב לפנות רק לחברה מקצועית ובעלת ניסיון עשיר בתחום מאחר והקמת הצללות דורשת ציוד מקצועי וניסיון רב. יש להתאים את פתרונות ההצללה לפי תנאי השטח ומורכבות ההקמה.

מחיר לפי מ"ר

ככל שצריכים שטח הצללה גדול יותר כך מורכבות ההקמה מסובכת יותר ויש לתכנן את הפתרון היטב כדי לשמור על בטיחות המשתתפים וכדי למנוע מקרים בהם משב רוח פתאומי יעיף את רשת הצל או בד הלייקרה והכלונסאות יפלו. יודגש כי מחיר פתרונות ההצללה לאירועים נקבע לפי מ"ר (מחיר לפי מטר רבוע) והמחיר משתנה לפי תנאי השטח. הקמת הצללה לאירוע בחוף הים ובטבע הפתוח מסובכת וקשה יותר בהשוואה להקמת הצללה בחצר הבית או בפארק עם עצים. לכן, כדי לקבל הצעת מחיר יש לספק את כל הפרטים הנדרשים כמו מיקום האירוע, מספר המשתתפים, תאריך ופרטים נוספים.

פתרונות הצללה לכל סוגי האירועים

עם ישראל אוהב אירועים ואם בעבר נאלצנו להסתפק באולמות ובגני האירועים הרי כיום המגמה היא להעדיף אירועים תחת כיפת השמיים. לאירוע בחוץ או בטבע יש להתכונן היטב מראש ועוד לפני שמזמינים חברת קייטרינג, תקליטן ואטרקציות יש לחשוב על פתרונות קירוי והצללה כדי לספק לאורחים ולמשתתפים באירוע את התנאים הטובים והנוחים ביותר. יש הבדל משמעותי בין הקמת פתרון הצללה על שטח ישר עם אספלט לבין הקמת הצללה לאירועים המתקיימים על אדמה. הקמת הצללות על שטח ישר קלה יותר לרוב מאשר הקמת הצללות בשטח מדורג. אירועים המתקיימים בחיק הטבע דורשים פתרונות הקמה מורכבים יותר כיוון שיש להתחשב בתוואי השטח, ברוחות ובלחות הגבוהה לכן במקרים מסוימים מחיר ההצללה יהיה גבוה יותר, אך עדיין מדובר בפתרונות זולים ושווים לכל כיס. כדאי לפנות רק לחברה מקצועית, אמינה ומנוסה כמו חברת אדמה.

הצללות לאירועים בים

מדי שנה נערכים אירועים רבים בים, ביניהם אירועים כמו חתונות גדולות או קטנות, אירועי בר או בת מצווה, ימי הולדת, אירועים של חברות, ימי כיף וגיבוש לעובדים, פסטיבלים ועוד מגוון אירועים שונים. לכל אירוע יש להתאים את פתרון ההצללה הנכון והמתאים ביותר. ניתן להקים מתחם יפהפה ומעוצב עם רשתות צל בגוונים שונים לפי בחירה אך יש רבים שמעדיפים את פתרון ההצללה באמצעות בדי הלייקרה הלבנים שתורמים רבות לאווירה הנעימה והמיוחדת באירוע. תנאי השטח של הים דורשים התקנה מקצועית ויש להתחשב בגורמים רבים כמו רוחות שמנשבות בחוף הים, זוויות השמש המשתנות, לחות גבוהה, תוואי השטח המשתנה ועומק החול בו יש לתקוע יתדות לחיזוק ההצללה.

לסיכום, חברה אדמה מתמחה בהקמת פתרונות הצללה לכל סוגי האירועים, בכל חלקי הארץ. לחברה ציוד מקצועי ובטיחותי וניסיון עשיר בהתקנת פתרונות קירוי והצללה במחירים הוגנים ומשתלמים.

Call Now Button